Marzenia stają się rzeczywistością – to hasło przewodnie filmu promującego Politechnikę Wrocławską. Uczelnia jest pokazana przez pryzmat historii młodego człowieka, który zdobywał umiejętności i doświadczenia na Politechnice, i tu także poznał przyjaciół, a później wspólników oraz przyszłą żonę
Politechnika Wrocławska w wideo przypomina także, że w rankingach „Wprost” i „Perspektyw” jest najlepszą uczelnią na Dolnym Śląsku, drugą w Polsce pod względem zainteresowania pracodawców jej absolwentami, a czwartą, jeśli weźmie się pod uwagę zarobki jej absolwentów.
Yt
Klip został umieszczony w serwisie Youtube w poniedziałek. Od tego czasu obejrzało go ponad 300 osób. Jest częścią większej kampanii, jaką prowadzi teraz uczelnia. Powstała m.in. nowa strona internetowa poświęcona rekrutacji na Politechnice Wrocławskiej, a także dedykowany temu profil na Facebooku, gdzie w różnych konkursach maturzyści i wszyscy inni zainteresowani uczelnią mogą zdobywać gadżety Politechniki Wrocławskiej. Tegoroczna kampania rekrutacyjna będzie promowadzona tylko w internecie - na Youtube i poprzez reklamy AdWords.
lucy
|