W Warszawie ogłoszono wyniki konkursu Genius Universitatis 2016 na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. W kategorii „film promujący uczelnię” zwyciężyła produkcja Politechniki Wrocławskiej - „Marzenia stają się rzeczywistością”
Nagrody przyznano podczas gali w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. W imieniu Politechniki Wrocławskiej statuetkę odebrała Katarzyna Kroczak, dyrektorka Działu Marketingu i Promocji. – Nasz film pokazuje, jak może potoczyć się życie osoby, która wybierze studia na Politechnice Wrocławskiej – opowiada Katarzyna Kroczak. - Jego reżyserem był Łukasz Tunikowski, a przy produkcji obrazu współpracowaliśmy z agencją Lama Media oraz studiem filmowym Ikona.
Wideo zostało wybrane spośród 35 produkcji nadesłanych na konkurs przez uczelnie z całego kraju. Yt Organizatorem konkursu było Wydawnictwo Perspektywy przy współpracy z portalem www.marketing-news.pl. ach
|