youtube
Przyjdź, poznaj fachowców, dowiedz się, jak poskładać biznes – zachęcają organizatorzy konferencji dla przedsiębiorczych studentów. Spotkanie odbędzie się w czwartek 20 lutego w Zintegrowanym Centrum Studenckim Politechniki Wrocławskiej. Będą warsztaty, prelekcje i sesje networkingowe. Dzięki nim studenci będą mieli okazję dowiedzieć się, jak powinna wyglądać elastyczna firma, czym charakteryzuje się dobra marka i jak wykorzystać monitoring Internetu w biznesie. - Konferencja adresowana jest przede wszystkim do tych, którzy chcą stworzyć swój biznes i mają na to pomysł. Podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy prowadzeniu działalności gospodarczej i jak ważna jest umiejętność dostosowania się do stale zmieniających się warunków na rynku – mówi Wojciech Wodo, kierownik Inkubatora Przedsiębiorczości Fundacji MANUS na Politechnice Wrocławskiej, jeden z prelegentów konferencji. Prelekcje będą mieli również: Paweł Tkaczyk, ekspert od budowania marki, Szymon Surmacz, ekspert Kanwy Przedsiębiorczych, Mikołaj Winkiel z Brand24, Tomasz Sajewski, dyrektor Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości we Wrocławiu oraz Błażej Wojtyła z CEO Jazzy Innovations. W trakcie sesji networkingowej studenci będą mogli podzielić się swoim pomysłem na biznes i poszukać partnerów do jego realizacji. Jak podkreśla Wojciech Wodo, konferencja pozwala przyszłym młodym przedsiębiorcom spotkać się z „rekinami biznesu”. – Studenci mają okazję zdobyć cenne kontakty i porozmawiać z tymi, którzy już od lat działają na rynku. Udział w takich przedsięwzięciach z pewnością zaprocentuje w przyszłości – uważa Wodo. Konferencję na Politechnice Wrocławskiej, zaplanowaną w ramach cyklu Kanwa Przedsiębiorczych, zorganizowała agencja konsultingowo-marketingowa TLC Consulting, Dział Marketingu i Promocji oraz Biuro Karier Politechniki Wrocławskiej. Spotkanie w C-13 rozpoczyna się 20 lutego o 8.30. Wstęp jest bezpłatny. Szczegółowy program [tutaj]. Małgorzata Jurkiewicz
|